20 Temmuz 2014 Pazar

YGS-LYS TAVSİYE EDİLEN KALİTELİ YAYINLAR (mf için)

YGS MATEMATİK

-fem ilk adım soru bankası                 (yeni başlayanlar için çok ideal)
-BİREY A/B                                    (matematik alanında çok iyi olan bir hocamın tavsiyesi)
-fem simetri serisi                            
-matematik vadisi
-%100 ygs güvender                       (ilk testleri çok kolay ve test sayısı çok fazla çabuk sıkılabilirsiniz)

LYS matematik

-gür yayınları fasikülleri
-apotemi yayınları
-karekök yayınları
-fem mat 2 soru bankası                   (soruları biraz zor)
-uğurder yayınları

GEOMETRİ

-fem konu anlatım
-körfez konu anlatım
-güvender konu anlatım
-birey soru bankası        (yeni başlayanlar soru temeli oluşturması gerek kolay yayın seçmesi tavsiye edilir)


FİZİK
-maltepe yayınları          (ygs konu anlatım)
-fem yayınları                (ygs/lys konu anlatım)
-tekinay yayınları           (tüm soruları çözümlü)
-fem yayınları
-birey yayınları
-delta                           (özet anlatım)

BİYOLOJİ

-fem yayınları
-körfez yayınları
-güvender lys soru bankası          ( nette büyük övgü var )
-palme soru bankası
-çözüm yayınları  konu anlatım      (madde madde vermiş bilgileri raht çalışılıyor)
-Delta                                        (özet anlatım)

KİMYA
-Palme yayınları (denemelerde çok faydasını göreceksin)
-fem ygs lys soru bankası
-edam                  (özet anlatım)
-Birey
-Delta                   (özet anlatım)
*organik kimya için; sıradışı analiz    (ben kullanmadım ama nette çok öneriliyor)






   http://strawpoll.me/230044

4 yorum:

  1. ne zaman yayınlanacak?

    YanıtlaSil
  2. Hocam seni bekliyoruz.. Yayınları tedarik edip bir an önce başlamamz lazım.. Kesin bir tarih verirsen seviniriz

    YanıtlaSil
  3. geç eklediğim için kusura bakmayın araştırdıklarım oldu içlerinden.
    ve belirtmek isterim tm ve dil için de kitap önerileri yazacağım ben mf olduğum için bilmiyorum sözel yayınları araştırdıktan sonra eklerim =) sabrınız için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Nereye kazandınz hocam? Birde yeni bir yazı gelse artk

    YanıtlaSil